Salı, Temmuz 27, 2021

Eğitim hizmetlerinin kaçınılmaz bir parçası olarak değerlendirilen ile bireyin her şeyden önce insan olarak etkili bir birey olma ve

Bellik bir ortamda yaşamını ilişkisel olarak sürdürmesi amaçlanmaktadır. Bu çerçevede tüm eğitim hizmetlerinin yapılandırılması,yürütülmesi ve değerlendirilmesinde hizmetlerinin yeri eğitimin kendisi kadar önemlidir.

Kişisel rehberlik,Kepçeoğlu tarafından “bireylerin kendileri ile ilgili kişisel problemlerin çözümü için yapılan yardımlar” olarak tanımlanmaktadır.  (CAN,GÜRHAN,2002,S.112)     Binbaşıoğlu ise kişisel ,eğitsel ve mesleki rehberlik dışında rehberlik hizmetleri olarak değerlendirmektedir. (BİNBAŞIOĞLU,C. S.75) sonuçta,kişisel rehberlik hizmetlerinin belli problem alanlarında kişiye sunulan yardımları içerdiği görülmektedir. Bu problemin bir kısmı dışsal gözlenebilme özelliği taşırken,bir kısmı kişinin içsel dünyasında saklıdır. Her iki durumda da kişinin bu problemliliğini önlemek veya ortadan kaldırmak gerekmektedir.

Banner Content
Tags: ,

Related Article

0 Comments

Leave a Comment




Son Yazılar

Ginzberg’e Göre Mesleki Gelişim
Hoppock’un Kuramı (1963)
Davranışçı Yaklaşım
Rehabilitasyon

Rehabilitasyon

Aralık 15, 2007

BİZİ TAKİP EDİN

PINTEREST

INSTAGRAM

LINKEDIN

YOUTUBE




reklam

Sosyal